Buna ziua! Dupa mai multi ani de abonament am ales sa trec la prepay deoarece m-am mutat in strainatate in noiembrie 2017. Urma ca pana in ianuarie 2018 sa fiu pe abonament dupa care sa trec la prepay si sa-mi pastrez numarul de telefon. Cei de la orange au spus ca ei vor face prima reincarcare. Din data 6 ianuarie (pana atunci am avut abonament) nu imi functioneaza numarul de loc. Nu pot sa apelez ninci macar *100#. Cei de la orange au si facut reincarcarea promisa, apare si pe factura mamei mele (ea are inca abonament..) dar nu au specificat ca asta v-a fi cu minute si nu cu credit si nici nu au mentionat faptul ca nu o sa imi funtioneze numarul. M-a reincarcat si mama cu 5 euro, dar nu am primit nici o notificare. Ce pot sa fac sa-mi funtioneze numarul daca nici macar *100# nu merge? Si in al doilea rand, de ce nu se dau informatii clare la magazinul orange in aceste cazuri? Exista cineva care poate sa-mi spuna cu precizie ce trebuie facut si sa si funtioneze acel lucur?